Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Γράμμα σε έναν υποθετικά γκέι γιο

Από το μπλογκ ask your dad
Αγαπημένε μου υποθετικά γκέι γιε,
Είσαι γκέι. Προφανώς αυτό το ξέρεις ήδη, αφού μας το είπες χθες το βράδυ στο δείπνο. Ζητώ συγνώμη για την αμήχανη σιωπή που ακολούθησε, αλλά μασούσα. Ήταν όπως όταν είμαστε σε ένα εστιατόριο και ο σερβιτόρος εμφανίζεται και σε ρωτάει ενώ μασάς πώς είναι το φαγητό, μόνο που σ’ αυτή την παρομοίωση εσύ είσαι ο σερβιτόρος και αντί να με ρωτήσεις πώς είναι φαγητό είπες ότι είσαι γκέι. Δεν ξέρω γιατί ένιωσα την ανάγκη να το εξηγήσω αυτό. Νομίζω ότι έψαχνα έναν αστείο τρόπο για να επαναλάβω το γεγονός ότι είσαι γκέι… γιατί αυτό υπάρχει αυτή τη στιγμή μέσα στο κεφάλι μου. «Ο γιος μου είναι γκέι. Ο γιος μου είναι γκέι. Ο γιος μου είναι γκέι.»
Επέτρεψέ μου να είμαι απολύτως σαφής. Σ’ αγαπώ. Πάντα θα σ’ αγαπώ. Αφού το να είσαι γκέι είναι μέρος του ποιός είσαι, αγαπώ το γεγονός ότι είσαι γκέι. Απλώς προσπαθώ να χωνέψω την ιδέα. Αν διαισθάνθηκες κάποια λύπη στη χθεσινή μου σιωπή, είναι επειδή ένιωσα έκπληκτος που ένιωσα έκπληξη. Ιδανικά θα το ήξερα ήδη. Από τότε που ήσουν έμβρυο η πρόθεσή μου ήταν να ξέρω πραγματικά ποιός είσαι και να μην περιμένω να είσαι αυτός που θέλω. Κι όμως, ένιωσα έκπληξη στο χθεσινό δείπνο. Ανέφερα αρκετά τη λέξη «έκπληξη» σ’ αυτή την παράγραφο; Άλλη μια φορά… έκπληξη!
ΟΚ. Ας ξεκαθαρίσουμε πώς πρόκειται να είναι τα πράγματα.
1. Το σπίτι μας είναι ένα ασφαλές μέρος γεμάτο αγάπη. Ο κόσμος σου έδωσε ένα δύσκολο χαρτί. Η LGBT κοινότητα μπορεί να γίνεται όλο και πιο αποδεκτή αλλά εξακολουθεί να είναι ένα δύσκολο μονοπάτι. Έξω στον κόσμο θα ζήσεις μίσος και οργή και παρεξηγήσεις σχετικά με το ποιός είσαι. Αυτό δε θα συμβεί εδώ. Πρέπει να ξέρεις με κάθε ίνα του σώματός σου ότι όταν περνάς την πόρτα αυτού του σπιτιού είσαι ασφαλής και περιτριγυρισμένος από αγάπη. Η μητέρα σου είναι απολύτως σύμφωνη με αυτό.
2. Εξακολουθώ να είμαι, όπως πάντα, ο μεγαλύτερός σου υποστηρικτής. Το ότι είσαι γκέι δε σημαίνει ότι είσαι λιγότερο ικανός να φροντίσεις/υπερασπιστείς τον εαυτό σου. Όμως, αν με χρειαστείς να σταθώ δίπλα σου, μπροστά σου, να γράψω γράμματα, να υπογράψω σε καμπάνιες, να γίνω συνήγορος, ή οτιδήποτε άλλο, είμαι εδώ. Για σένα θα πάω στον πόλεμο.
3. Αν φέρεις αγόρια στο σπίτι πρέπει να ξέρεις ότι η πόρτα του δωματίου σου θα πρέπει να μένει ανοιχτή. Συγνώμη φιλαράκο. Αυτοί είναι οι κανόνες. Εγώ δε μπορούσα να έχω κορίτσια στο δωμάτιό μου με κλειστή την πόρτα, εσύ δε θα έχεις αγόρια.
4. Εμείς πρέπει επανέλθουμε στη συζήτηση σχετικά με το ασφαλές σεξ. Ξέρω ότι θα είναι αμήχανα και για τους δυο μας αλλά είναι σημαντικό. Πρώτα πρέπει να κάνω λίγη έρευνα, οπότε ας περιμένουμε μερικές εβδομάδες. Αν έχεις ανησυχίες ή ερωτήσεις πριν κάνουμε τη συζήτηση, πες μου.
Αυτά είναι αρκετά για τώρα. Μη διστάσεις να δεις αυτή την επιστολή ως συμβόλαιο. Αν αποτύχω να τηρήσω κάποιες από τις δεσμεύσεις που ανέλαβα με το παρόν γράμμα, δείξτο μου και θα λογοδοτήσω. Θα τελειώσω με τα εξής: δε σου λείπει τίποτα. Είσαι πλήρης και είσαι υπέροχος. Είσαι ικανός και συμπονετικός. Εσύ και η αδερφή σου είναι ό,τι καλύτερο έχω κάνει στη ζωή μου και δε θα μπορούσα να είμαι περισσότερο περήφανος για σας.
Με αγάπη Ο μπαμπάς
ΥΓ. Χάρη σε μερικές αποφάσεις-κλειδιά του Ανώτατου Δικαστηρίου και του νόμου περί Ισότητας Γάμου του 2020 τώρα μπορείς να παντρευτείς. Όταν ήμουν στην ηλικία σου αυτό ήταν απλά μια ιδέα. Τέλειο, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου